ویزای اسکیل ورکر استرالیا

پرسش و پاسخ های مرتبط با ویزای اسکیل ورکر استرالیا

ویزای اسکیل ورکر استرالیا

پرسش و پاسخ های مرتبط با ویزای اسکیل ورکر استرالیا

همسر و آیلتس همسر در ویزای 489 استرالیا

پرسش

من یه مشکلی دارم. من و دوست دخترم برای 489 اقدام کردیم. حالا افسر گفته باید برای رابطه تون مدرک ارایه کنید. از طرفی هم چون دوست دخترم مدرک زبان نداره، 5000 دلار پول میخوان. میخواستم بدوونم میشه ما عقد کنیم و از افسر بخایم که ویزای من که main applicant هستم رو پیش ببره، و ویزای خانومم رو با تاخیر و از طریق subsequent entrant انجام بدیم؟یعنی من برم استرالیا و وقتی خانومم مدرک زبانش رو گرفت، برای subsequent entrant اقدام کنه؟

 

  ادامه مطلب ...

حداقل آیلتس لازم برای ویزای اسکیل ورکر استرالیا

پرسش

من می خواهم به استرالیا مهاجرت کنم مدرک زبان من در حال حاضر آیلتس اورال 6 است می خواهم بدانم با این آیلتس می توانم برای اخذ اقامت استرالیا از طریق اسکیل ورکر اقدام کنم؟

  ادامه مطلب ...

امتیاز آیلتس اورال 6

پرسش

من می خواهم برای اخذ اقامت استرالیا از طریق اسکیل ورکر اقدام کنم شرایط خودم را که بررسی کرده ام نسبتا خوب است فقط می خواستم ببینم مدرک آیلتس اورال overall) 6) به من چند امتیاز می دهد؟

 

  ادامه مطلب ...

والدین دارندگان ویزای اسکیل ورکر استرالیا

پرسش

اگر فرزند من ویزای اسکیل ورکر استرالیا را بگیرد و اقامت آن کشور را داشته باشد آیا من می توانم از طریق فرزندم اقامت استرالیا را بگیرم؟

  ادامه مطلب ...

امتیاز مدرک تحصیلی لیسانس

پرسش

در امتیاز بندی ویزای اسکیل ورکر استرالیا چگونه می توانیم از امتیاز مدرک لیسانس خود مطمئن شویم که بالاخره لیسانس من 10 امتیاز دارد یا 15 امتیاز به من می دهد؟

  ادامه مطلب ...

سابقه کار بیمه ای و بدون بیمه در پروسه اسکیل ورکر استرالیا

پرسش

من می خواهم برای ویزای اسکیل ورکر استرالیا اقدام کنم سابقه کاری مرتبط با رشته تحصیلی هم دارم فقط یه بخش از این سابقه کاری بیمه دارد و بخش دیگر سابقه کاری من بدون بیمه است سوال من از شما این است که این امر مشکلی ایجاد نمی کند و سابقه کار بدون بیمه من به پرونده من کمک می کند یا خیر ؟

  ادامه مطلب ...

سابقه کار بیمه ای در پروسه اسکیل ورکر استرالیا

پرسش

من می خواهم برای برای مهاجرت به استرالیا از طریق اسکیل ورکر اقدام کنم، می خواستم بدونم سابقه کاری حتما باید سابقه کار بیمه ای باشد؟

  ادامه مطلب ...

اخذ ویزای اسکیل ورکر با 5 سال سابقه کار

پرسش

آیا برای اخذ ویزای اسکیل ورکر و اقامت دائم استرالیا داشتن 5 سال سابقه کار الزامی می باشد؟

  ادامه مطلب ...

امتیاز مدرک لیسانس برای اسکیل ورکر استرالیا

پرسش

امتیاز مدرک لیسانس برای پروسه ی اسکیل استرالیا چند است؟ و این امتیاز برای همه ی رشته ها و دانشگاهها یکی است و مثلا لیسانس دانشگاه آزاد با سراسری دارای یک امتیاز هستند؟

  ادامه مطلب ...

مدرک زبان تافل به جای آیلتس

پرسش

برای اخذ ویزای اسکیل ورکر استرالیا مدرک زبان انگلیسی حتما باید آیلتس باشد و یا می شود از مدارک دیگر مثل تافل استفاده کرد؟

  ادامه مطلب ...