ویزای اسکیل ورکر استرالیا

پرسش و پاسخ های مرتبط با ویزای اسکیل ورکر استرالیا

ویزای اسکیل ورکر استرالیا

پرسش و پاسخ های مرتبط با ویزای اسکیل ورکر استرالیا

دلایل مهاجرت به استرالیا

دلایل مهاجرت به استرالیا

دستیابی به شغل دلخواه با درآمد مناسب و برخورداری از رفاه بیشتر در زندگی از جمله عوامل اصلی مهاجرت است و استرالیا با رشد اقتصادی قابل توجه ، برخورداری از خدمات درمانی ، بیمه و تامین اجتماعی مناسب و بازار کاری پویا هر ساله پذیرای حدود یکصد هزار مهاجر است. در زیر عوامل و علل مهاجرت به استرالیا را به اختصار توضیح خواهیم داد.

اقتصاد استرالیا

- استرالیا کشوری توسعـه یافته با اقتصادی متکی بر بازرگانی و کشاورزی است.

- استرالیا یکی از بزرگترین تامین کنندگان مواد اولیه و انرژی ( زغال سنگ ) جهان است.  افزایش قابل توجه تقاضای مواد خام توسط کشورهایی همچون چین و هند، به صعود درآمدهای استرالیا منجر شده و رشد اقتصادی آن را در سال های اخیر به طرز کم سابقه ای تقویت کرده است.

- استرالیا بزرگترین صادرکننده سنگ آهن و پشم و صاحب بزرگترین شرکت معدنی «بی .اچ. پی بیلیتون» دنیاست.

- تحولات اقتصادی آمریکا در سالهای اخیر تاثیرات بسیار زیادی بر اقتصاد استرالیا داشته است و ایالات متحده به عنوان یک واردکننده بزرگ مواد خام، تجارت عظیمی با کشور استرالیا دارد.

- رشد تولید فولاد جهان به واسطه تقاضای چین و نیاز بالا به دو ماده اولیه این صنعت ( سنگ آهن و زغال کک ) را سبب شده و استرالیا به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده این دو ماده، بیش ترین درآمد را در میان کالاهای دیگر، از این دو کسب می کند.

- طلا یکی دیگر از مهمترین منابع صادراتی استرالیا است.

موارد فوق تنها بخشی از توانای های اقتصادی استرالیا است و با توجه به سایر ظرفیتهای اقتصادی استرالیا ، کارشناسان چشم انداز روشنی را برای اقتصاد استرالیا در سالهای آتی متصورند.

رفاه و سطح زندگی در استرالیا

بسیاری از شهرهای استرالیا جزو بهترین شهرهای دنیا میباشند. به گزارش اکونومیست و در سال 2008 شهرهای ملبورن، پرت، آدلاید و سیدنی ( دوم، چهارم، هفتم و نهم ) جزو بهترین و قابل زندگی ترین ( از نظر رفاه ) شهرهای جهان میباشند.

برخورداری شهروندان استرالیا از خدمات درمانی، بیمه و تامین اجتماعی مناسب از جمله موارد موثر در تعیین میزان رفاه زندگی محسوب میشود.

آزادی ادیان

در استرالیا دین از حکومت جدا بوده و طبق قانون، دین و مذهب آزاد است و هر کس می‌تواند آئینهای ویژه دینی خود را بدون محدودیت آزادانه پیگیری کند.

بازار کار در استرالیا

استرالیا یک کشور در حال توسعه است و با توجه به وسعت و جمعیت کمی که دارد از بازار کار بسیار قوی برخوردار است.

یکی از امکانات بسیار مطلوب برای مهاجرت به استرالیا، جذب نیروی متخصص ( ویزای اسکیل ورکر استرالیا ) از میان مهاجرین می‌باشد و به همین دلیل است که افراد متخصص و دارای سابقه کار به راحتی می‌توانند شرایط زندگی خود را با مهاجرت به استرالیا تغییر داده و در کشوری با شرایط اقتصادی بهتر زندگی کنند. بازار کار در استرالیا

مطالب مرتبط با دلایل مهاجرت به استرالیا :

برچسب ها : 
مهاجرت به استرالیامهاجرت استرالیادلایل مهاجرت به استرالیا

اسسمنت تا دریافت ویزای اسکیل ورکر استرالیا

از اسسمنت تا دریافت ویزای اسکیل ورکر استرالیا

پرسش شده توسط : حمید عسکری در تاریخ : چهارشنبه 27 آبان 1394

ضمن عرض سلام و خسته نباشین

من سالها پیش برای مهاجرت به استرالیا از طریق اسکیل ورکر اقدام کردم و حتی موفق به دریافت اسسمنت هم شدم .حالا می خوام بدونم موسسه شما بقیه کار منو انجام می ده تا دریافت ویزا؟و دیگه اینکه این اسسمنت من به کار میاد و می تونم با همین اقدام کنم یا دوباره باید اسسمنت شم؟  ادامه مطلب ...

دلایل رد شدن پرونده مهاجرتی

بعضی از دلایل رد شدن پرونده مهاجرتی

پرسش شده توسط : سمیه در تاریخ : یکشنبه 22 آذر 1394

واقعا از پاسخ موثق و سریعی که به سوالم دادید ازتون ممنونم. فقط یه سوال دیگه داشتم.اینکه بعداز گرفتن اسسمنت چقدر دلایل واحتمالاتی وجود داره که موفق به اخذ ویزا نشی؟یااینکه اخذ اسسمنت میتونه تا حدودی دریافت ویزا رو حتمی کنه؟

باتشکر فراوان از حسن توجه و صبوری درپاسخ دادن به سوالات کاربران  ادامه مطلب ...

تحصیل در استرالیا

استرالیا از جمله کشورهایی در دنیا محسوب می شود که همواره شرایط اقامتی مناسب را برای متقاضیان اخذ اقامت دائم استرالیا فراهم آورده است . استرالیا از چند سال پیش با ارائه طرح های مهاجرت از طریق تخصص نسبت به جذب نیروهای تحصیل کرده و یا متخصص مشتاق بوده است . همه این ها و این نکته که دانشگاه های برتر این کشور در زمره ی ۲۰۰ دانشگاه برتر دنیا هستند.همواره استرالیا را کانون بسیاری از علاقه مندان به تحصیل در خارج از کشور قرار داده است.
ولی بسیاری از دانشجویان با توجه به اینکه شرایط پیدا کردن کار و اخذ اقامت دائم استرالیا ، سهل تر از دیگر کشورهاست ،تمایل زیادی به اقدام جهت اخذ ویزای تحصیلی استرالیا می نمایند.
 
ادامه مطلب ...