ویزای اسکیل ورکر استرالیا

پرسش و پاسخ های مرتبط با ویزای اسکیل ورکر استرالیا

ویزای اسکیل ورکر استرالیا

پرسش و پاسخ های مرتبط با ویزای اسکیل ورکر استرالیا

ویزای مستقل مهارتی اقامت استرالیا

ویزای مستقل مهارتی اقامت استرالیا


ویزای مستقل مهارتی،  نوعی ویزای skill و یا همان ویزای کاری است که با کسب این ویزا شما می توانید به راحتی اقامت دایم استرالیا، کشور زیبا را به دست آورده، همانند شهروندان استرالیایی در این کشور به زندگی، کار و تحصیل مشغول شوید. 

 

 اشخاصی موقق به کسب این ویزا خواهند شد  که از صلاحیت یا مهارت های لازم برای پر کردن کمبودهای مهارتی در استرالیا برخوردار باشند.

 

برای موفقیت در کسب این ویزا این اشخاص نیازی به ضمانت از طرف خانواده یا دولت استرالیا ندارند و این تحصیلات مرتبط و سابقه کاری آن هاست که بسیار ضروری می باشد.

 

اشخاصی که ویزای مستقل مهارتی را کسب کنند ،اقامت دائم استرالیا را دریافت می کنند و  بدون هیچ محدودیتی مستحق زندگی و کار در استرالیا می شوند.

 

برای واجدالشرایط بودن مهاجرت مهارتی، باید این متقاضیان ملازمات اصلی ویزا را داشته باشند که مربوط به سن، توانایی زبان انگلیسی، شغل، مهارتها، آخرین تجربه کاری، سلامت و شخصیت و غیره می باشد.

 

شرایط کلی مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای تخصص ( Skill Visa )

 

1. از لحاظ سنی شما باید از 44 سال کمتر داشته باشید.

 

همه افرادی که زیر 44 سال تمام سن دارند ، می توانند برای کسب ویزای شغلی استرالیا اقدام کنند. افرادی هم که تازه وارد 44 سال شدند باید خیلی سریع پروسه پرونده مهاجرتشان را به جریان بیندازند.

 

2. مدرک تحصیلی که نشان دهد شما دارای تخصص خاصی هستید .

 

این مدارک نشان می دهند که شما در آن تخصص به صورت تئوری درس خوانده و یا تحصیل کرده اید. در برخی از رشته ها مثل کامپیوتر مدارک بین للمللی مثل مایکروسافت و یا مدارک سیسکو نقش بسیار تعیین کننده ای را برای اثبات مهارت افراد دارند. حتی ما پرونده هایی را داشته ایم که افراد با مدرک تحصیلی دیپلم ، بوسیله مدارک دوره های تخصصی گذارنده شده ، پروسه مهاجرت را انجام داده و تخصص ایشان برای سازمان مهاجرتی استرالیا به اثبات رسیده است.

 

3. سابقه کار مرتبط با یک حرفه خاص که نشان دهد شما در یک تخصص و یا شغلی به صورت تجربی کار کرده اید . 

 

حداقل سابقه کاری که سازمان مهاجرتی استرالیا مشخص کرده است ، 3 سال می باشد که باید افراد در آن حرفه فعالیت کرده باشند. 

 

استرالیا به طور مرتب برای ایالتهای مختلف ، لیست های شغلی که نیاز دارد را منتشر می کند که اولین قدم این است که مشخص شود شغل شما در لیست مشاغل هست یا نه. برای کسب اطلاع از وضعیت شغلی شما ، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

گواهی سابقه کار شما حتما باید از یک محل کار معتبر بوده و جزئیاتی از قبیل طول مدت استخدام، میزان حقوق و شرح وظایف کارمند حتما باید در گواهی سابقه کار ذکر شده باشند. طول دوره سابقه کار که باید ارائه گردد بسته به رشته تحصیلی شما متفاوت می باشد.

 

البته درست کردن گواهی سابقه کار صوری کار درستی به نظر نمی آید. اگر هم برخی افراد می خواهند این کار را انجام دهند ، باید ریسک مربوط به انجام این کار را بپذیرند.

 

4. در آزمون آیلتس شرکت کنید.

 

همانطور که مشخص است استرالیا یک کشور انگلیسی زبان است و علاقه دارد مهاجرینی که وارد خاک خودش می کند ، به زبان انگلیسی حداقل به صورت متوسط تسلط داشته باشند.

در نتیجه آزمون آیلتس را که نشان دهنده سطح زبان شماست ، به عنوان یکی از موارد اجباری پرونده های مهاجرتی قرار داده است و شما باید با توجه به رشته کاری خودتان ، حداقل نمره آیلتس را کسب کنید.

 

علاوه بر رعایت ملازمات اصلی ویزا، همچنین باید آزمون امتیازات را با موفقیت بگذرانند که این امتیازات را وکلایی که پرونده را بررسی می کنند، با دقت فراوان محاسبه خواهند کرد.