ویزای اسکیل ورکر استرالیا

پرسش و پاسخ های مرتبط با ویزای اسکیل ورکر استرالیا

ویزای اسکیل ورکر استرالیا

پرسش و پاسخ های مرتبط با ویزای اسکیل ورکر استرالیا

مهاجرت استرالیا

مهاجرت استرالیا ، پرسش و پاسخ

در این مطلب برخی از مهمترین پرسشهایی که در 3 ماه گذشته از طرف متقاضیان ویزای اسکیل ورکر استرالیا با این موسسه مطرح گردیده است مشاهده مینمایید. در صورتی که پس از مطالعه این صفحه پاسخ خود را دریافت نکردید قبل از ارسال پرسش خود از طریق فرم مشاوره ابتدا موضوع مورد نظر خود را در سایت ( از طریق کادر جستجو ) جستجو نمایید و چنانچه پاسخ خود را یافت نکردید، سپس نسبت به ارسال پرسش اقدام نمایید.

 

ویزای کلاس 189 استرالیا چیست ؟

ویزای کلاس 189 استرالیا : این حالت از ویزای برای مهاجرت به استرالیا بهترین نوع ویزای استرالیا است چراکه شما از همان ابتدا با اقامت دائم وارد شده و به هیچ ایالت و شخص یا سازمانی وابسته نیستید ، بدیهی است شما در این حالت می توانید در هر کجای استرالیا که دوست داشته باشید ساکن شوید .

توضیحات جامع و کامل در ارتباط با ویزای 189 استرالیا را میتوانید از طریق لینک زیر مشاهده نمایید.

 

ویزای کلاس 190 استرالیا چیست ؟

ویزای کلاس 190 در واقع یک ویزای امتیازی است . این ویزا مربوط به افرادی است شرایط کامل دریافت ویزای استرالیا را ندارند و جهت مهاجرت به استرالیا تمایل دارند ازحمایت (اسپانسر) ایالتی برخوردار شوند.

 یکی از دلایل رایج که این افراد واجد الشرایط اخذ اقامت دائم به صورت مستقیم نمی باشند کمبود امتیاز و نرسیدن مجموع امتیازات آنها به 60 امتیاز است که این کمبود امتیاز می تواند به دلیل بالا بودن سن متقاضی یا ضعیف بودن وضعیت زبان انگلیسی یا نداشتن سابقه کار کافی و کمبود امتیاز مدرک تحصیلی است . 

 

ویزای کلاس 489 استرالیا چیست ؟

ویزای 489 استرالیا : ویزای اقامت موقت ایالتی 4 ساله ی استرالیا برای متقاضیانی است که نتوانسته اند از طریق ویزاهای تخصصی مستقل برای مهاجرت به استرالیا اقدام کنند. ویزای 489 در واقع یک ویزای امتیازی است. این ویزا ویزای اقامت موقت با قید و شرط استرالیا می باشد که برای 4 سال اقامت موقت استرالیا را به فرد متقاضی اعطاء می کند شرط صدور این ویزا تعهدی است که متقاضی به یکی از ایالت های استرالیا می دهد که به مدت 2 سال اول ورودش در آن ایالت خاص کار و زندگی کند. 


خدمات موسسه تداوم نسل سپید


کاربران گرامی و بازدید کنندگان محترم ، کلیه فعالیت های این موسسه (به شماره ثبت 32120 ) کاملا قانونی است و تنها مختص به ویزای اسکیل ورکر استرالیا و کلاسهای مرتبط با آن میباشد. بنابراین جهت دریافت و مشاوره انواع دیگر ویزای استرالیا ( ویزای توریستی، ویزای تجاری و غیره ) با سایر همکاران ما مشورت نمایید. لیست خدمات این موسسه در زمینه ویزای اسکیل ورکر به شرح زیر میباشد :

خدمات اسکیل ورکر تا دریافت ویزای استرالیا

ویزای استرالیا از اسسمنت تا اخذ ویزا

خدمات از ابتدای پروسه تا اخذ اسسمنت (Assessment)

خدمات پس از اخذ ویزای استرالیا

 

هزینه کامل ویزای استرالیا چقدر است؟

هزینه های مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای اسکیل ورکر ( مهارت از طریق تخصص ) به شرح زیر می باشد :

هزینه های دولتی ویزای استرالیا

هزینه های دولتی ویزای اسکیل ورکر استرالیا هزینه هایی هستند که فرد متقاضی در طول پروسه باید به دولت استرالیا بپردازد . که یکی هزینه ی ارزشیابی مدرک تحصیلی (Assessment) می باشد و دیگری هزینه ی دولتی صدور ویزای استرالیا برای شخص متقاضی (Client) می باشد .

حق الوکاله موسسه تداوم نسل سپید

حق الوکاله ی موسسه تداوم نسل سپید به دلار آمریکا می باشد و در سه قسط تقریبا مساوی دریافت می گردد. در صورت تمایل میتونید هزینه های اخذ ویزای استرالیا را از اینجا ملاحظه نمایید.

 

هزینه زندگی در استرالیا

بطور کلی هزینه ها از یک ایالت به ایالت دیگر و حتی در مناطق مختلف یک ایالت متفاوت است و به میزان زیادی به منطقه ای که در آن زندگی می کنید و شیوه زندگی شما بستگی دارد ، بعنوان مثال سیدنی دارای بالاترین هزینه های زندگی و آدلاید دارای کمترین می باشد. قیمت لوازم ضروری مثل غذا، نوشیدنی و لباس نسبتا پایین است ولی در مورد محصولات صنعتی چنین نیست، چرا که بسیاری از آنها از خارج از کشور وارد می شوند.

 

نحوه امتیاز بندی متقاضیان اقامت در استرالیا

بر طبق پیشنهاد وزیر مهاجرت به استرالیا ؛ سناتور بوون ، حد نصاب امتیاز 60 خواهد بود . این امتیــاز ابزاری است برای اداره مهاجرت استرالیا که واجـــد شرایط بودن یک متقاضـــی برای اخذ ویزای اقامـــت دائــــم استرالیا را تخمین بزند. امتیاز بندی مهاجرت استرالیا

 

مدت زمان ارزشیابی مدرک تحصیلی

مدت زمان اخذ ارزشیابی مدرک تحصیلی (اسسمنت) بسته به سازمان ارزیابی کننده متفاوت است و مدت زمان دقیقی وجود ندارد ولی گرفتن ارزشیابی از سازمان کامپیوتر استرالیا(ACS) حدودا بین 1 تا 3 ماه زمان می برد و گرفتن ارزشیابی از سازمان مهندسین (Engineers Australia) حدود 4 ماه زمان می برد و اخذ ارزشیابی از سازمان وت اسس (VETASSESS) حدودا 5 ،6 ماه به طول می انجامد.ولی این زمانها تقریبی است و گاها این پروسه سریعتر انجام شده و به ندرت پیش می آید که زمان بیشتری طول می کشد.

 

مدت زمان پروسه ی اسکیل ورکر از اسسمنت تا ویزا

مدت زمان لازم برای اخذ ویزای اسکیل ورکر استرالیا از ابتدا تا انتهای پروسه و دریافت ویزا حدود یک سال تا یک سال چند ماه است و به ندرت ممکن است بیشتر طول بکشد. در گذشته این پروسه ممکن بود تا 4 سال ادامه داشته باشد ولی در حال حاضر زمان دریافت ویزای اسکیل استرالیا بسیار کوتاه شده و در صورتی که شما به موقع مدراک خود را ارائه کنید ( خصوصا مدرک آیلتس ) حدودا یک سال طول می کشد و ما ویزاهای 12 و 13ماهه هم در سال اخیر داشته ایم.

 

سابقه کار مورد قبول سازمان های ارزشیابی کننده

در پروسه مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص و اخذ ویزای اسکیل ورکر سابقه کار زمانی پذیرفته و به شما امتیاز می دهد که

1- بعد از اخذ مدرک تحصیلی باشد. البته در نهایت نظر افسر بررسی کننده ملاک است و مواردی وجود داشته که سابقه کار حین تحصیل تبدیل به امتیاز شده باشد ولی این موارد به ندرت دیده میشود

2- سابقه کار در ارتباط با مدرک تحصیلی متقاضی باشد.

 

حداقل نمره ی آیلتس جهت اخذ ویزای اسکیل ورکر استرالیا

برای مهاجرت به استرالیا از طریق اسکیل ورکر حداقل آیلتس لازم آیلتس 6 در چهار مهارت (EACH SKILL) است.هر چند که امتیاز آیلتس 6 صفر است و به شما امتیازی نمی دهد ولی شرط لازم برای ویزای اسکیل ورکر استرالیا است.