ویزای اسکیل ورکر استرالیا

پرسش و پاسخ های مرتبط با ویزای اسکیل ورکر استرالیا

ویزای اسکیل ورکر استرالیا

پرسش و پاسخ های مرتبط با ویزای اسکیل ورکر استرالیا

اسسمنت تا دریافت ویزای اسکیل ورکر استرالیا

از اسسمنت تا دریافت ویزای اسکیل ورکر استرالیا

پرسش شده توسط : حمید عسکری در تاریخ : چهارشنبه 27 آبان 1394

ضمن عرض سلام و خسته نباشین

من سالها پیش برای مهاجرت به استرالیا از طریق اسکیل ورکر اقدام کردم و حتی موفق به دریافت اسسمنت هم شدم .حالا می خوام بدونم موسسه شما بقیه کار منو انجام می ده تا دریافت ویزا؟و دیگه اینکه این اسسمنت من به کار میاد و می تونم با همین اقدام کنم یا دوباره باید اسسمنت شم؟  

پاسخ :

با سلام

در جواب سوالتان باید بگویم بله ،موسسه ما می تواند مراحل بعد از اخذ اسسمنت را در کنار شما باشد و شما را تا اخذ ویزای اسکیل ورکر استرالیا یاری کند.و در پاسخ به قسمت دوم سوالتان باید بگویم که مدرک اسسمنت معمولا بین 2 تا 3 سال اعتبار دارد چنانچه اسسمنت شما اعتبار داشته باشد ما می توانیم با همان اسسمنت برایتان اقدام کنیم و اگر اسسمنت شما اعتبارش را به واسطه ی گذشت زمان طولانی از دست داده باشد شما باید مجددا اسسمنت شوید.

برچسب ها : 
مهاجرت به استرالیامهاجرت به استرالیا از طریق تخصصاعتبار اسسمنتاسسمنتارزشیابی مدرک تحصیلیویزای استرالیاویزای اقامت استرالیا