ویزای اسکیل ورکر استرالیا

پرسش و پاسخ های مرتبط با ویزای اسکیل ورکر استرالیا

ویزای اسکیل ورکر استرالیا

پرسش و پاسخ های مرتبط با ویزای اسکیل ورکر استرالیا

همسر و آیلتس همسر در ویزای 489 استرالیا

پرسش

من یه مشکلی دارم. من و دوست دخترم برای 489 اقدام کردیم. حالا افسر گفته باید برای رابطه تون مدرک ارایه کنید. از طرفی هم چون دوست دخترم مدرک زبان نداره، 5000 دلار پول میخوان. میخواستم بدوونم میشه ما عقد کنیم و از افسر بخایم که ویزای من که main applicant هستم رو پیش ببره، و ویزای خانومم رو با تاخیر و از طریق subsequent entrant انجام بدیم؟یعنی من برم استرالیا و وقتی خانومم مدرک زبانش رو گرفت، برای subsequent entrant اقدام کنه؟

 

  

پاسخ

شما می توانید کار ویزای خود را که همان ویزای ساب کلاس 489 است پیش ببرید و نیازی به عقد کردن و ارائه مدرکی دال بر رابطه تان نیست چون همسر شما مشکل زبان انگلیسی دارند و رسیدن به آن سطح زبان لازم(آیلتس اورال 4/5) زمان می برد بهتر آن است شما برای اخذ ویزا اقدام کنید و چنانچه موفق به اخذ ویزا شدید بعدا برای ویزای همسرتان اقدام کنید که این پروسه ظرف مدت 6 ماه قابل انجام است.