ویزای اسکیل ورکر استرالیا

پرسش و پاسخ های مرتبط با ویزای اسکیل ورکر استرالیا

ویزای اسکیل ورکر استرالیا

پرسش و پاسخ های مرتبط با ویزای اسکیل ورکر استرالیا

سابقه کار بیمه ای و بدون بیمه در پروسه اسکیل ورکر استرالیا

پرسش

من می خواهم برای ویزای اسکیل ورکر استرالیا اقدام کنم سابقه کاری مرتبط با رشته تحصیلی هم دارم فقط یه بخش از این سابقه کاری بیمه دارد و بخش دیگر سابقه کاری من بدون بیمه است سوال من از شما این است که این امر مشکلی ایجاد نمی کند و سابقه کار بدون بیمه من به پرونده من کمک می کند یا خیر ؟

   

پاسخ

خیر ، این موضوع (یعنی اینکه بخشی از سابقه کار شما بیمه نداشته باشد) برای پرونده مهاجرت شما مشکلی ایجاد نمی کند به شرط آنکه برای زمانی که سابقه کار بدون بیمه ارائه می دهید بتوانید مدارک تکمیلی دیگری را که از سوی اداره مهاجرت و آفیسر پرونده در خواست می شود در زمان لازم ارائه کنید که این مدارک شامل قراردادهای کاری معتبر و فیش حقوقی می باشد که جایگزین نسبتا مناسبی برای جبران نبود بیمه است.و سابقه کار بدون بیمه در این حالت که بخشی از سابقه کار شما بیمه ای و بخش دیگر آن بدون بیمه است می تواند به پرونده مهاجرتی شما کمک کند و در پروسه مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص به شما کمک کند.