ویزای اسکیل ورکر استرالیا

پرسش و پاسخ های مرتبط با ویزای اسکیل ورکر استرالیا

ویزای اسکیل ورکر استرالیا

پرسش و پاسخ های مرتبط با ویزای اسکیل ورکر استرالیا

خدمات از ابتدای پروسه تا اخذ اسسمنت

خدمات از ابتدای پروسه تا اخذ اسسمنت (Assessment)

ارزیابی مدرک تحصیلی اولین اقدام جهت اخذ ویزای اسکیل ورکر و مهاجرت به استرالیاست. موسسه تداوم نسل از نخستین گام تا گرفتن نتیجه مثبت ارزیابی مدرک تحصیلی(اسسمنت) درکنار شما خواهد بود.

خدمات از ابتدای پروسه تا اخذ اسسمنت (Assessment)

خدمات ویزای اسکیل ورکر از ابتدای پروسه تا اخذ Assessment

مشاوره ویزای اسکیل ورکر در سایت

1- مشاوره در قالب پرسش و پاسخ

چنانچه شما سوالی پیرامون پروسه ی مهاجرت به استرالیا ازطریق ویزای اسکیل ورکر با ساب کلاس های 189،190،489 داشته باشید، می توانید از طریق سایت و قسمت مشاوره در قالب پرسش مطرح نمایید و کارشناسانویزای اسکیل ورکر در سریعترین زمان ممکن به پرسش شما پاسخ خواهند داد.

2- ارزیابی آنلاین ویزای اسکیل ورکر

درصورتی که بخواهید شرایط شما برای مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای اسکیل ورکر ارزیابی و از امتیاز خود آگاه شوید می توانید به قسمت ارزیابی سایت مراجعه کنید و وبا پر کردن دقیق فرم ارزیابی از شرایط خود و امتیازتان برای مهاجرت از طریق اسکیل ورکر استرالیا آگاه شوید.

تذکر : در تکمیل فرم ارزیابی در قسمت توضیحات چنانچه مدرک آیلتس یا تافل یا...دارید به نمره ی خود در چهار مهارت ( Speaking / Writing / Reading / Listening) اشاره نموده و هر مطلبی را که به نظرتان مفید است بطور مختصر توضیح دهید. به عنوان مثال اگرمدرک کارشناسی خود را در دو مرحله و از دو دانشگاه گرفته اید به سال فارغ التحصیلی کادانی و دانشگاه آن و سال فارغ التحصیلی کارشناسی و دانشگاه آن اشاره فرمایید.  

مشاوره تلفنی ویزای اسکیل ورکر

در صورتی که تعداد سوالات شما زیاد است و به توضیحات جامع تری نیاز دارید و یا به هر دلیلی احساس میکنید که مشاوره تلفنی برای شما مفید تر است از طریق ارتباط تلفنی با موسسه و مشاوره با کارشناسان مهاجرت استرالیا پاسخ پرسش های خود را دریافت نمایید، شرایط خود را دقیقا ارزیابی کنید و از امتیازتان آگاه شوید.

مشاوره حضوری ویزای اسکیل ورکر

چنانچه سوالهای شما متقاضی عزیز تخصصی بوده و یا به نظرتان مشاوره ی تلفنی کافی نباشد، در صورتی که واجد الشرایط باشید و امتیازتان به حد نصاب رسیده باشد به شما وقت مشاوره ی حضوری با کارشناس ارشد مهاجرت استرالیا داده می شود که در جلسه مشاوره ی حضوری مشاوره ای دقیق و ارزیابی واقع بینانه خواهیم داشت و در نهایت بهترین ساب کلاس ویزا با توجه به شرایط و امتیازبه شما معرفی خواهد شد. مواردی که در مشاوره حضوری بررسی خواهد شد عبارتند از :

  1. شرایط سنی متقاضی ویزای اسکیل ورکر
  2. بررسی دقیق شرایط تحصیلی متقاضی ویزای اسکیل ورکر
  3. آگاه نمودن متقاضی از رتبه ی دانشگاهی خود از نظر اداره مهاجرت استرالیا
  4. بررسی کلی سوابق کاری با توجه به فاکتورهای مورد نظر اداره مهاجرت استرالیا
  5. بررسی سطح زبان انگلیسی متقاضی
  6. بررسی شرایط همسر متقاضی در صورت تاهل (گاهی پیش می آید که فردی به ما مراجعه می کند که خودش شرایط لازم برای مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای اسکیل ورکر را ندارد و از این موضوع آگاه نیست که همسرش شرایط مناسبی برای اخذ ویزای اسکیل ورکر را داراست و میتواند از طریق همسر خود جهت دریافت ویزا اقدام نماید به این شکل که همسر متقاضی نفر اصلی پرونده (Main Applicant) خواهد بود.

همچنین در این جلسه توضیحات اجمالی در رابطه با پروسه ی اقامت استرالیا و تمامی فاکتورهای مورد نظر در این پروسه و شرایط شهروندی استرالیا، سازمان ارزیابی کننده ی رشته ی شما، سلامت و سوپیشینه، ایالت های استرالیا و هزینه ی زندگی و کار در ایالت های مختلف به شما داده خواهد شد. ضمنا شما را از کلیه ی هزینه های این پروسه اعم از هزینه های دولتی (هزینه ارزشیابی و هزینه ی ویزا)و هزینه ی حق الوکاله موسسه ما و اقساط آن مطلع خواهیم نمود. 
و در آخر اینکه پاسخگویی دقیق و صریح و شفاف و صادقانه به تمامی سوالات شما متقاضیان عزیز پیرامون مهاجرت از طریق ویزای اسکیل ورکر را در جلسه مشاوره حضوری وظیفه ی خود می دانیم و چنانچه پرونده ی مهاجرتی خود را به ما بسپارید از ابتدای پروسه تا گرفتن نتیجه ی مثبت ارزشیابی مدرک تحصیلی (Assessment) در کنار شما خواهیم بود.

روند کار مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای اسکیل ورکر

در پروسه ی مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای اسکیل ورکر و قبل از هر اقدامی ، شما باید ارزشیابی مثبت مدرک تحصیلی خود را از سازمان مربوطه اخذ کرده باشید. در اداره ی مهاجرت استرالیا ابتدا باید مدرک تحصیلی و شغلی شما توسط سازمان مرتبط با رشته تحصیلی تان ارزشیابی شود که به این مرحله اسسمنت (Assessment) گفته می شود. 
هر رشته ی تحصیلی سازمان ارزیابی کننده (اسسور) مربوط به خود را دارد و روند ارزیابی ، هزینه ، زمان لازم برای اخذ ارزشیابی در هر کدام از رشته های تحصیلی و شغلی بسته به سازمان ارزیابی کننده متفاوت است . یکی از مهمترین مراحل اخذ ویزای اسکیل ورکر استرالیادریافت اسسمنت موفق (مثبت) در مورد تخصص متقاضی از سازمان های ارزیابی مربوطه جهت لاج پرونده ی مهاجرتی است.

بعد از اطمینان از داشتن حداقل امتیاز لازم و کافی جهت ویزاهای اسکیل ورکر ، کلاس 189 شصت امتیاز، کلاس 190 پنجاه و پنج امتیاز و کلاس 489 پنجاه امتیاز در صورتی که رشته تحصیلی شما در لیست SOL یا CSOL باشد می توانید برای گرفتن ارزشیابی مدرک (Assessment) اقدام کنید.

نکته : کلیه ی مدارک برای ارسال به سازمان ارزیابی کننده باید ترجمه ی رسمی شده باشند (ترجمه با تایید دادگستری ).

در صورت تمایل متقاضی ، موسسه تداوم نسل سپید از طریق دارالترجمه های رسمی و مورد تایید دادگستری، کار ترجمه مدارک و اخذ تاییده را انجام خواهد داد.

مواردی که نیاز به ترجمه و اخذ تاییده دارند

  1. ترجمه ی ریزنمرات و مدرک تحصیلی (دانشنامه )
  2. ترجمه ی شناسنامه متقاضی
  3. ترجمه ی گواهی های سابقه کار و ترجمه ی کلیه ی گواهی های آموزشی مرتبط با رشته
  4. ترجمه ی کارت پایان خدمت برای آقایان
  5. ترجمه ی سند ازدواج در صورت تاهل متقاضی
  6. کپی برابر اصل صفحات مشخصات پاسپورت ( از صفحه 1 تا 7 ) .


خدمات اسسمنت موسسه تداوم نسل سپید

  •  تهیه و تنظیم فرم RPL و پروژه ها برای سازمان کامپیوتر استرالیا (ACS) مختص دیپلمه ها و فوق دیپلمه های رشته ی کامپیوتر
  •  تهیه و تنظیم سی دی آر (CDR) برای سازمان مهندسین استرالیا (مهندسین مکانیک ،عمران ، برق ، شیمی ، نفت و ...) که
  •  توضیحات مربوط به CDR توسط کارشناس در زمان اجرای پرونده به متقاضی ارائه می گردد .
  •  راهنمایی کامل درباره ی تهیه و تنظیم رزومه ( CV )
  •  ارائه اطلاعات کامل در رابطه با نحوه ی تهیه و تنظیم گواهی اشتغال به کار متقاضی با توجه به دستور العمل های سازمان ارزیابی کننده در استرالیا .


بعد از آماده سازی تمامی مدارک با فرمت های لازم ، فرم متقاضی (Application Form ) برای سازمان ارزیابی کننده مربوطه تکمیل می شود و بعد از پرداخت هزینه ی ارزشیابی به سازمان و ضمیمه کردن کلیه ی مدارک ، پرونده ی متقاضی به سازمان ارزشیابی مربوطه ارسال می شود و باید منتظر جواب ارزشیابی باشیم این انتظار بسته به سازمان ارزیابی کننده معمولا بین 1 تا 6 ماه می باشد . 
در صورت دریافت جواب مثبت از سازمان ارزیابی کننده آنگاه شما می توانید وارد پروسه ی مهاجرت شوید و برای لاج پرونده ی خود اقدام کنید .مدت زمان اعتبار مدرک اسسمنت (Assessment) بسته به سازمان صادر کننده و ارزیاب آن 2 تا 3 سال خواهد بود .

برچسب ها : 
ویزای استرالیاویزای اسکیل ورکر استرالیااخذ اسسمنتAssessmentCDR